Klaar om erin te vliegen

19 mei 2017 - Valença, Portugal

Half vier deze morgen wat was dat vroeg. De taxi kwam 5 tetteren de dames ophalen. Alles verliep volgens schema. Hebben Porto bezocht met onze ervaren gids (Lucienne ). We hebben vandaag ook een jarige. Marina krijgt er een jaartje bij. Dat hebben we in een gezellig restaurantje gevierd waar de eigenaar Marina uitnodigde voor een dansje. Porto is een mooie stad. Hebben al goed gelachen. Vandaag zijn we een beetje moe zitten nu in een Portugees restaurant waar we de specialiteit Bacalhau a la Coroa Verde gaan eten.

1. Sabine:
    19 mei 2017
    Fijn om te horen. Marina een dikke proficiat.
    En dames op het gemak vandaag he.
    Morgen moeten jullie fit zijn.
    Veel wandel genot.
  2. Kelly:
    19 mei 2017
    Genieten lady's en tetter er maar op los ( ze verstaan jullie toch niet hihi) dikke proficiat aan Marina. Xxx
  3. Arlette:
    Dat is al een goede start van een motie week. Spaar de voetjes maar de stemmetjes mogen op volle toeten draaien. Marina nog een dikke proficiat. Een unieke manier om je verjaardag te vieren. Ik kijk uit naar morgen.
  4. Noella:
    20 mei 2017
    Proficiat Marina !! Go go lady's :-)